علی پنجشنبه 11 خرداد 1396 03:21 ق.ظ نظرات ()
Image result for hd exercise wallpaper
در این مطلب برای شما اطلاعات با ارزشی در عرصه ورزش و بهبود کارایی ورزشی آورده ام.این اطلاعات به شما کمک خواهند کرد که هم اطلاعات عمومی تان در مورد ورزش افزایش یابد و هم برنامه ورزشی خود را بهبود ببخشید.امیدوارم از این مطالب لذت ببرید.برای خواندن این مطالب به ادامه مطلب مراجعه کنید...
[cb:post_category_name] Image result for hd exercise wallpaper
در این مطلب برای شما اطلاعات با ارزشی در عرصه ورزش و بهبود کارایی ورزشی آورده ام.این اطلاعات به شما کمک خواهند کرد که هم اطلاعات عمومی تان در مورد ورزش افزایش یابد و هم برنامه ورزشی خود را بهبود ببخشید.امیدوارم از این مطالب لذت ببرید.برای خواندن این مطالب به ادامه مطلب مراجعه کنید...

اثرات مفید پیاده روی بر سلامت روح:
ذهنتان را آزاد میکند
از افکار بیفایده خلاصتان میکند
قدرت خلاقیتتان را افزایش میدهد
با تنش و فشارهای روحی مبارزه میکند

آیا میدانید وقتی حین راه رفتن صحبت می کنیم مانع از همزمانی تنفس با گام هایمان به
زمین می شوداین عدم هماهنگی،باعث میشود بخشی از ضربه های گامها به زمین به کمر
واردشود و دچار کمردرد شویم.

آیا میدانید اسفناج دو برابر دیگر سبزیجات فیبر دارد. یک پیمانه اسفناج حدود 20درصد فیبر

دارد که مانع یبوست است و به هضم غذا کمک میکند.

هرگز با معده خالی ورزش نکنید ! چون موجب تحلیل رفتن عضلات میشود .حتما یک
میانوعده کوچک قبل از آن بخورید.

بهترین حرکات ورزشی برای افزایش تولید هورمون رشد:
اسکوات-ددلیفت-پرس سینه-وزنه برداری المپیک-زیر بغل خم(هالتر)-پرس سرشانه-چیناپ
یا بالا کشیدن چانه در بارفیکس.

در تمرینات هوازی چه زمانی در حال چربی سوزی هستید؟
برای فهمیدن این موضوع ، سن خود را از 200کم کرده و در 0,6ضرب کنید

فهمیدن حداکثر ضربان قلب در دقیقه

برای این کار، سن خود را از 220کم کرده و پنج درصد آن را کم کنید.مثلا اگر 20سالتان
است،حداکثر ضربان قلب شما 190بار در دقیقه است.

(کپی با ذکر کامل منبع مجاز است)