علی چهارشنبه 18 مرداد 1396 03:56 ق.ظ نظرات ()

Image result for ‫بدنسازی حرفه ای‬‎
قبلا در مبحثی جداگانه اصول ابتدایی ورزش بدنسازی را توضیح داده بودم.خوشبختانه آن پست از استقبال خوبی برخوردار بود و این باعث شد که من در پستی جداگانه اصول حرفه ای بدنسازی را با شما در میان بگذارم.
از ادامه مطلب دیدن کنید...

Image result for ‫بدنسازی حرفه ای‬‎
قبلا در مبحثی جداگانه اصول ابتدایی ورزش بدنسازی را توضیح داده بودم.خوشبختانه آن پست از استقبال خوبی برخوردار بود و این باعث شد که من در پستی جداگانه اصول حرفه ای بدنسازی را با شما در میان بگذارم.
از ادامه مطلب دیدن کنید...

اصول حرفه ای بدنسازی
در هر جلسه بین ۲تا۴ دسته از عضلات را تمرین دهید.هر عضله را با ۲تا ۴ تمرین متفاوت,تمرین دهید.هر تمرین را به ۴ تا۸ ست تقسیم کنید.
تا حد ناتوانی تمرین کنید.
گرم کردن و سرد کردن را اصلا فراموش نکنید.
پرورش سه عضله اصلی و بزرگ(ران,سینه و کمر) را در برنامه خود بگنجانید و همچنین توجه کنید که در طول هفته بیش از دو مرتبه آنها را تمرین ندهید. سایر عضلات را تا هفته ای ۳ مرتبه یا نهایتا ۴  مرتبه تمرین دهید.
هر ۳ تا ۸ هفته یکبار برنامه تان را عوض کنید.تکرار,شدت,نوع و زمان چهار بخش یک تمرین اند.هنگام تغییر برنامه توجه کنید که حداقل یک مورد از چهار مورد ذکر شده را تغییر دهید.
به سبک زندگی خود توجه کنید.تا مینوانید سالم زندگی کنید و غذاهای سالم میل کنید.
هر روز میوه میل کنید.
خوب بخوابید و به یاد داشته باشید که عضله سازی در بعد از ورزش آغاز میشود و در هنگام خواب به اوج خود میرسد.
در طول هفته بین۴ تا ۶ روز را به تمرین اختصاص دهید.
جلسات تمرین حداکثر باید ۹۰ دقیقه طول بکشند.
امیدوارم راهنمایی های من برای شما مفید واقع شوند.

جهت عضویت در گروه تلگرامی وبلاگ اینجا کلیک کنید
(کپی با ذکر کامل منبع مجاز است)